Rozvrhy sportů

Fitness aktivity - Bosu Cardio

Garant:

9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18 18 19 19 20
po  
út
st
čt
so
ne
 
FCM - zrcadlový sál

Anotace:

Dynamická kardio aktivita zaměřená na získání kondice a posílení celého těla. BOSU Cardio přispívá k celkovému držení těla, posílení pánevního dna a odstranění svalových dysbalancí. Výuka předmětu je zaměřena na pohyb a zdraví pohybového systému s důrazem na nezátěžové držení těla, koordinaci a zlepšení kardiovaskulární kondice. Výuka je rozložena do 13 praktických lekcí, jejichž obsahová náročnost se rovnoměrně zvyšuje. 

Skupinová forma cvičení vhodná  pro začátečníky i pro pokročilé.

Z = (začátečníci) osvojení  zakladních  prvků a zaměření se na správnou techniku cvičení

P = (pokročilí) zdokonalování a složitější choreografie, vyšší tréninkové dávky

Cíl:

Zlepšení kardiovaskulární kondice, snížení tepové frekvence,  zlepšení  kloubní pohyblivosti, zvýšení svalové síly, obratnosti, celkové vytrvalosti. 

Osnovy výuky:

  1. Seznámení s BOZP. Nácvik správné techniky cvičení na bosu
  2. Spojování základních kroků do jednoduchých bloků
  3. Zařazení cviků do choreografií  aerobních bloků
  4. Procvičování
  5. Nácvik správné techniky posilovacích cviků na bosu
  6. Choreografie + posilování  zaměřené na dolní končetiny
  7. Choreografie + posilování  zaměřené na horní  končetiny
  8. Choreografie + posilování  zaměřené na zádové, břišní  a hýžďové svalstvo
  9. Choreografie + komplexní posilování celého těla
  10. Nácvik balančních cviků na bosu
  11. Choreografie + procvičování  balancí
  12. Choreografie + komplexní posilování celého těla

 

Lektor: ing. Martina  Pokorná

Katalogové listy