Rozvrhy sportů

Kondiční trénink

Garant:

Aktuality:

Upozornění: lekce v úterý 17 - 18 hod je určena pouze pro pokročilé, ostatní hodiny bez rozlišení výkonnosti.

9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18
po
út
st
čt
so
ne

Anotace:

V současné době vzrůstá poptávka po sportovních aktivitách ve kterých převažují cviky s vlastním tělem nebo jednoduchým náčiním. To splňuje kondiční trénink, který využívá cvičení z různých sportů nebo systémů pohybových aktivit pro zlepšení kondice. Jedná se o kompletní zatěžování a posílení celého pohybového aparátu s cílem zlepšení aerobní vytrvalosti a silové vytrvalosti celého těla.

Kondiční trénink je vhodný pro všechny výkonnostní úrovně, rozdíl je jen v zatížení. Metody, prostředky, systém cvičení je stejný nebo podobný.

Indoor  intenzivní cvičení na rozvoj aerobního metabolismu, silové vytrvalosti celého pohybového systému. Bude používáno převážně cvičení s vlastním tělem, plné míče, malé činky, cvičení na TRX, ve dvojicích i trojicích.

Outdoor  obsahová náplň je stejná nebo podobná jako indoor jen cvičení budou celoročně probíhat na atletickém stadionu PPV a v přilehlém přírodním prostředí mimo sportovní areál. Série cvičení jsou prokládáná během. Nutné vhodné sportovní oblečení.

Podmínky zápočtu: 70 % účast na výuce

Cross trénink placená forma volnočasové aktivity probíhající mimo sportoviště VUT. Studenti se přihlašují přímo na sportovišti v prvním výukovém týdnu. Semestrální poplatek dle pokynů v aktualitách anotace.

 

Akce

Katalogové listy